תקנון האתר

מדיניות החלפות והחזרות

לקוחה יקרה, תודה שרכשת אדלין!
אנחנו עושים הכל כדי להעניק לך את הפריטים הכי אופנתיים ואיכותיים ללא פשרות . לעיצוב הקולקציה אנחנו בוחרים עבורך את הבדים וחומרי הגלם הטובים ביותר, כל המוצרים נתפרים באהבה גדולה לעולם האופנה, תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים.

אם מסיבה כלשהי את מעוניינת להחליף או להחזיר את המוצר אנחנו פה בשבילך על מנת שהתהליך יהיה נח וקל ככל האפשר.

החלפות:

החלפות פריטים מתבצעות בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר, ובתוך 5 ימים במידה והמוצר נרכש בסייל, החלפה בחינם מתבצעת בקניה מעל 300 ₪, בקנייה מתחת ל300 ₪ ההחלפה עולה 15 ₪ .

שימי לב שלא נעשה בפריט כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם/נזק . כמו כן התווית והאזיקון שהגיעו עם הפריט חייבים להיות עליו בשלמותם.

החלפות

יש אפשרות להגיע אלינו בתאום מראש 0545903729 ולהחליף
או לשלוח דרך דואר רשום אלינו לכתובת מבצע דקל 13 פתח תקווה

בכל שלב ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו adlin2020@gmail.com או בווצאפ 0545903729
*לא ניתן לזכות בכרטיס דיירקט ניתן לזכות בכרטיס אחר במידה ויש
יש לקחת בחשבון שזמן ההחזר עלול להתארך

*מבצעי בלאק פריידי
בשל הביקוש הרב עלולים להגרם עיכובים בזמני האספקה .

משלוחים :
מעל 299 המשלוח חינם 

משלוח בין 1-3 ימי עסקים

שירות לקחות זמין בימים א-ו בין השעות 9:00-18:00
מדידה בתאום מראש בטלפון 0545903729 שני .
זמינות מלאה בווצאפ להתייעצות של מידות החלפות וכל דבר בשבילכן כדי שיהיה לכן את האימון המושלם.

1. האתר משמש כחנות וירטואלית למכירת בגדים מיובאים, מוצרי הלבשה והוא בבעלות החברה ומנוהל על ידה.

2. לכל שאלה ו/או הבהרה ו/או בירור ניתן לפנות ישירות לשירות הלקוחות של החברה במייל adlin2022@gmail.com או בטלפון מס’ 0545903729

3. תקנון זה הינו הבסיס החוקי להזמנות ולגלישה באתר והוא מהווה חוזה התקשרות המסדיר את היחסים בין החברה לבין המשתמשים באתר. גלישה באתר ו/או ביצוע פעולות באתר, מהוות הסכמת המשתמשת לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון. אם אינך מסכימה לתנאי מתנאי תקנון זה, הנך מתבקשת לא לעשות כל שימוש באתר. התקנון מנוסח בלשון נקבה אך מיועד לשני המינים כאחד.

4. ביצוע הזמנה ו/או רכישה של מוצר דרך האתר כפוף לכל הוראותיו ותנאיו של תקנון זה, ובכפוף לאמור בכל דין, לא תהיה למשתמשת ו/או למי מטעמה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד האתר ו/או החברה ו/או מי ממנהליהם ו/או עובדיהם, בכל הקשור להוראות והתנאים של תקנון זה.

5. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הסביר בנסיבות העניין וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת. על אף האמור, בכל מקרה של שינוי מהותי לתקנון החברה תפרסם הודעה על שינוי כאמור וזה ייכנס לתוקף בתוך 7 ימים ממועד ההודעה.

6. מחירי המוצרים כוללים מע״מ, אם חל על פי הדין, אך לא כוללים דמי רישומי המחשב של החברה בלבד, בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

7. תמונות המוצרים המוצגות באתר הנן להמחשה בלבד ואינן מחייבות כלל את החברה.

9. החברה אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל הדגמים ו/או הבגדים שתמונותיהם מופיעות באתר.

10. החברה עושה ככל יכולתה לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות ובכפוף לאמור בדין החל, החברה לא תישא באחריות כל שהיא הנובעת מהן או קשורה אליהן.

11. החברה רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר שהתפרסם באתר בעת השלמת תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס אשראי). אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה, תחויב המשתמשת לפי המחירים המעודכנים.

12. החברה רשאית להציע מבצעים, הטבות והנחות באתר או בכל אמצעי תקשורת אחר – לרבות טלפון, דואר אלקטרוני או הודעת טקסט, בכפוף לקבלת הסכמות על פי הדין. החברה רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בכפוף להוראות הדין החל.

13. תנאי השימוש באתר חלים על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולרי, מחשבי כף יד למיניהם וכיו״ב). כמו כן הם חלים על השימוש באתר בין אם באמצעות רשת האינטרנט, ובין אם באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.

14. מבצעים וקופוני הנחה חלים על כל הפריטים באתר מלבד פריטים בסייל, אלא אם נקבע אחרת במפורש בתנאי קופון/מבצע ספציפי, כזה או אחר. תנאי המימוש של קופונים או התנאים החלים על מבצעים מתחלפים מפורטים בסופו של עמוד התקנון וכן בפרסומים השונים באתר. ניתן לממש את הקופון ברכישה באתר בלבד ולא ניתן למשש יותר מקופון אחד בקנייה. במקרה של החזרת פריט שנקנה בהנחה עם שימוש בקופון, הסכום שיוחזר יהיה זה ששולם לאחר הנחה.
ביצוע הזמנות על ידי משתמשת שהיא מתחת לגיל 18 בעת ביצוע ההזמנה ייעשה אך ורק בצירוף אישור הורה ו/או אפוטרופוס. הזנת פרטי אשראי של הורה ו/או אפוטרופוס ייחשבו כמתן הסכמה לביצוע הרכישה על ידי משתמשת קטינה.

15. החברה רשאית, על פי שיקול דעתה הסביר בנסיבות העניין, להפסיק את הפעילות באתר בכל עת וללא הודעה מראש (אולם היא תכבד הזמנות שכבר אושרו עד למועד זה).

16. החברה רשאית ושומרת לעצמה את הזכות למנוע את הגישה לאתר או למנוע אפשרות להזמין מוצרים באמצעות האתר או לבטלן או להפסיק את השימוש של המשתמשת באתר בכל מקרה בו: (א) המשתמשת ביצעה מעשה בלתי חוקי ו/או עבירה על הוראות הדין; (ב) המשתמשת הפרה תנאי מתנאי התקנון או כל הוראה מחייבת אחרת שתופיע באתר או במסמכי התקשרות אחרים החלים בין המשתמשת לחברה; (ג) המשתמשת ביצעה מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע בחברה ו/או במי מטעמה ו/או בצד ג’ כלשהו, לרבות משתמשים אחרים באתר או בפעילות התקינה של האתר, לרבות ומבלי לגרוע, הזמנות פיקטיביות ו/או ביטולים מכוונים של עסקאות; (ד) אם ישנו חוב כספי לחברה ו/או לחברות הקשורות עמה וחלף המועד לתשלומו; או (ה) מכל סיבה אחרת שאינה מפורטת לעיל ושהחברה מצאה לעצמה לנכון, לפי שיקול דעתה הסביר בנסיבות העניין.

ח. שמירה על סודיות; אבטחת מידע

 1. החברה אינה אוגרת מספרי כרטיסי אשראי במחשביה.

2. החברה משתמשת בתקני האבטחה הגבוהים ביותר על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות המידע ופרטיות לקוחותיה. החברה משתמשת בחברת קרדיט גארד, חברת סליקת כרטיסי אשראי ואבטחה המובילה בישראל לצורך בדיקת ואבטחת המידע. קרדיט גארד עומדת בתקנים קפדניים של סטנדרטים ונהלי אבטחת מידע לפי דרישת חברות האשראי תקן PCI Level 1.

3. תקני האבטחה החמורים שהאתר עומד בהם נועדו להגן על הצרכנים, הסוחרים וחברות האשראי. החדרת ה-PCI DSS מעלה משמעותית את רמת האבטחה ולכן מסייעת בטיפוח האמון של משתמשי סליקה אונליין בשימוש בכרטיסי אשראי. חברת קרדיט גארד משתמשת בשרותי חברת קומסק, המתמחה באיתור פרצות ברשת, חשיפת החורים במערכת מחשוב האתר והשרתים, וחסימתם מפני פריצות וחדירה מבחוץ. שירות ההסמכה לתקן כולל את כמות ומגוון הבדיקות הרב ביותר ברמת התקן הגבוהה ביותר רמה 1.

4. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL, כלומר כל התקשורת שבין הדפדפן (אצל הלקוח) לאתר (כלומר שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. כלומר, ה’אבטחה’ המובטחת הינה הצפנה של המידע. הצפנה הינה שיטה ל’עירבול’ שנועדה להטעות צדדים עוינים ומתבצעת בשני פרטנרים: השולח מערבל והמקבל מפענח. שיטת הערבול מתבססת על פונקציות מתמטיות, והמיוחד בשיטה (דוגמת RSA) היא בכך שמספיק מפתח אחד בצד הלקוח כדי לערבל ולפענח נדרשים שניים.

 5. במקרים שאינם בשליטה ו/או נובעים מכוח עליון, החברה לא תישא באחריות לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שיגרם למשתמשת ו/או למי מטעמה, אם מידע יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.

 6. החברה עושה מאמץ לספק למשתמשת שירות תקין ובאיכות גבוהה. יחד עם זאת, החברה אינה מתחייבת שהשירות באתר לא יופרע, יינתן כסדרו או בלא הפסקות, יתקיים בבטחה וללא טעויות, ויהיה חסין מפני גישה בלתי-מורשית למחשבי החברה המפעילים את האתר, נזקים, קלקולים, תקלות או כשלים – לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת לאתר – אצל החברה או אצל מי מספקיה.

ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים

 

1. האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת
הצרכן, התשמ״א – 1981 (“חוק הגנת הצרכן”).

 

2. משתמשת תהיה רשאית לבטל עסקה לרכישת
מוצר לא יאוחר מ-30 יום ממועד קבלת המוצר או קבלת מסמך הגילוי בהתאם להוראות חוק
הגנת הצרכן, המאוחר מביניהם, על ידי מסירת הודעה לחברה, ובמקרה כזה תשיב החברה
לידי המשתמשת את התמורה ששילמה בגין המוצר, והיא תהיה רשאית לנכות מסך זה דמי
ביטול בסך של 5% ממחיר המוצר נשוא העסקה או 100 ש”ח, לפי הנמוך מביניהם.

 

על אף האמור, החברה לא תגבה דמי ביטול
היה והביטול נובע מפגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו בהתאם
להוראות הדין, עקב אי אספקת המוצר במועד שנקבע לכך או עקב כל הפרה אחרת של החברה
כלפי המשתמשת בקשר עם העסקה. במקרה כאמור, תודיע המשתמשת על כך לחברה ויתואם המועד
לאיסוף המוצר, והכל בהתאם להוראות הדין.

 

3. החזר כספי ייעשה באמצעות זיכוי כספי
שיועבר לכרטיס האשראי או לאמצעי התשלום בו בוצעה ההזמנה או שיינתן כקרדיט לחשבון
המשתמשת לרכישה באתר, בהתאם לבחירת המשתמשת במסגרת הליך ביטול העסקה. על אף האמור
לעיל, משתמשת אשר ביצעה עסקה לרכישת מוצר באתר ושילמה באמצעות כרטיס
“דיירקט”, אשר ביקשה לבטל את העסקה והיא זכאית לכך בהתאם לתקנון זה,
תזוכה בכרטיס אשראי או אמצעי תשלום אחר אשר תמסור לחברה לצורך כך ויהיה מקובל על
החברה (למשל, פייפאל), יש לקחת בחשבון שזמן הזיכוי עלול להתארך. כמו כן, ניתן לבקש
באופן מפורש לקבל קרדיט לרכישה באתר חלף ההחזר הכספי. 

 

4. אין באמור לעיל כדי לגרוע מזכותה של
החברה לתבוע את נזקיה, בשל כך שערך המוצר פחת כתוצאה בהרעה משמעותית במצבו.

 

5. אופן החזרת המוצרים בעת הביטול –
המשתמשת תשלח את המוצר חזרה לחברה בעלות משלוח על חשבונו

 

6. החזרת מוצרים שנרכשו באמצעות קרדיט
באתר, יזכו את המשתמשת בהחזר הקרדיט לחשבונה באתר.

 

7. אם בשל חוסרים במלאי, יוזמנו מוצרים
שלא יימצאו במלאי – תזוכה הלקוחה באופן מיידי, ויישלח אליה מייל עדכון על ביצוע
הזיכוי כמפורט לעיל.

 

8. משתמשת שהינה אדם עם מוגבלות
(כהגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ”ח – 1998) (“אדם
עם מוגבלות”) או מי שמלאו לה 65 שנים (“אזרחית ותיקה”) או מי שטרם
חלפו חמש שנים מיום שניתנה לה תעודת עולה או תעודת זכאות כעולה ממשרד העלייה
והקליטה (“עולה חדשה”) תהיה רשאית לבטל עסקה לרכישת מוצר בתוך ארבעה
חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך הגילוי בהתאם להוראות
חוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה למשתמשת,
ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.

 

9. הייתה למשתמשת זכות לבטל עסקה לפי
תקנון זה או לפי חוק הגנת הצרכן, הודעת הביטול שתמסור המשתמשת לחברה תינתן באחת
מהדרכים המפורטות להלן:

 

(א) בעל פה – בטלפון: 054-5903729

 

(ב) בדוא”ל: adlin.2022@gmail.com

 

(ג) בהודעת וואטצאפ למספר 053-4010400

 

(ד) באמצעות שליחת פנייה לחברה דרך
האתר.

 

10. מובהר כי בהתאם להוראות חוק הגנת
הצרכן זכות הביטול כמפורט לעיל לא תחול ביחס לטובין פסידים (מוצרים שעם הגעתם אל
המשתמשת ומרגע שסופקו לא ניתן להשתמש בהם פעם נוספת או לספקם למשתמשת אחרת או
מוצרים שערכם נאבד בפרק הזמן עד החזרת המוצר, או מוצרים שיכולים להתקלקל עד
החזרתם).

11. ניתן להחזיר פריט בסייל עד 5 ימי
עסקים מיום רכישתו. באשר לפריטים שנמכרו בהנחה כחלק מסייל וברצונך לקבל עבורם
קרדיט לקנייה עתידית באתר- שווי הקרדיט יהיה שווה לסכום המקורי ששולם- ללא ניכוי.